Mi a különbség a papíron töltött és a táblagéppel készített HACCP naplózás között?

HACCP napló elkészítése
papíron:

  1. ellenőrzési lap kinyomtatása
  2. ellenőrzési lap kiosztása/kihelyezése
  3. ellenőrzés a kritikus pontokon
  4. ellenőrzési naplók kitöltése
  5. hiba esetén, műszaknapló feljegyzés elkészítése
  6. ellenőrzési naplók tartalmi kontrollja
  7. a kitöltött naplók begyűjtése
  8. naplók archiválása (rendezés, lefűzés)
  9. naplók tárolása, megőrzése

A naplózás órák alatt készül el. A papírhalom sok helyet foglal.

HACCP napló elkészítése
táblagépen:

Bejelentkezés felhasználónév és jelszó megadásával vagy QR kód beolvasással.
Ellenőrzési naplók kitöltése – számos adminisztrációt gyorsító funkcióval:

  1. körmölés helyett elég diktálnia észrevételeit, és a beszédfelismerő modul segítségével rögtön szerkeszthető szövegként kerül mentésre a felmondott szöveg
  2. dokumentálja az állapotokat az applikációba épített fényképező eszközzel
  3. a lefotózott dokumentum az OCR scanner-nek köszönhetően azonnal szerkeszthető szövegformátumúvá válik (számla, szállítók rögzítése a belső nyomonkövetéshez)
  4. A napló lezárásával egyi dőben a rendszer elvégzi a kitöltött adatok visszaellenőrzését. Így nincs több hibásan, hiányosan kitöltött ellenőrzési lap.

Egy adott napló akár másodpercek alatt is elkészülhet (értve ez alatt az adminisztrációs folyamatot is). Nem foglal helyet a papír, az adatok a felhőben tárolódnak.

Győztes: a táblagép. A digitális naplózás jelentősen lecsökkenti az adminisztrációval töltött időt, így rengeteg energiát és nem utolsósorban sok pénzt takaríthat meg. Az eHACCP lényege az automatizmus, amihez pluszban a biztonság párosul, hiszen az online rendszer intelligens önellenőrző funkcióval rendelkezik.

Elavult haccp naplózás. PAPÍR.

elavult haccp naplózás

HACCP naplózás mobil eszközökön.
Gyorsan és kényelmesen. 

haccp naplózás mobil eszközökön