Az eHACCP rendszer nem “csak” leveszi a HACCP adminsztráció terhét a munkaadók és alkalmazottak válláról, de maga az átállás is rendkívül egyszerűen és gyorsan végrehajtható. Pontokba szedtem az átállás folyamatát a papír alapú naplózástól a kulcsrakész eHACCP naplózó rendszer használatáig:

 

REGISZTRÁCIÓ az ehaccp.hu oldalán
Mindössze egy felhasználónévre és egy jelszóra van szükség. 
Ide kattintva érheti el »

 

BELÉPÉS a saját fiókba a regisztrációs adatokkal
Adja meg az egység adatait és már használatba is veheti a rendszert!
Ide kattintva érheti el »

 

AZ ELSŐ HACCP NAPLÓ létrehozása
Az előre feltöltött napló sablonok (naplóvázak) segítségével pillanatok alatt létrehozhatja naplóit.
A lezárt naplók archiválódnak és bármikor elérhetőek.

 

És mi történik a korábbi, még papíron töltött HACCP naplókkal?

A szükséges naplók digitalizálása és kulcsrakész rendszer átadása 24 órán belül!

 

A korábban vezetett, kinyomtatott ellenőrzési lapokat az info@ehaccp.hu e-mail címre kell elküldeni bármilyen formátumban, akár lefotózva képként is megfelelő. A tárgy mezőbe elég a felhasználónevet feltüntetni. Ennyi.

Az eHACCP munkatársai digitalizálják a naplókat és 24 órán belül már elérhető az online rendszerben minden napló, ami addig csak a helyet foglalta a polcon, szekrényben papírhalom formájában…